#

خدمات پس از فروش

شرکت کاوش صنعت توس به جهت ساماندهی و استقرار سیستم خدمات پس از فروش محصولات خود، اقدامات زیادی انجام داده که موارد زیر از جمله‌ی آن‌ها است:

  • ایجاد مرکز آرشیو کتب فنی اعم از کتاب‌های شناسایی عیوب،‌ سرویس و نگهداری، تعمیرات، معرفی مدل‌های جدید محصولات و مشخصات فنی آن‌ها، کتابچه‌ی گارانتی،‌ کتاب‌های آموزشی، فیلم‌های آموزشی، اسلایدها و...
  • جمع‌آوری اطلاعات مربوط به عیوب محصولات
  • ایجاد وب سایت برای دستیابی مشتریان به اطلاعات مورد نیاز
  • برقراری تماس زنده‌ی دو جانبه بین مشتری و شرکت برای پاسخگوئی به مشکلات فنی، آموزشی، اطلاعاتی و شکایات احتمالی
  • ایجاد شبکه‌ی مخابراتی و پست الکترونیک برای برقراری ارتباط دائمی با مشتریان
  • تشکیل گروه‌های کارشناسی جهت حل و فصل مسائل فنی، آموزشی و تهیه وتدوین مدارک و مستندات مورد نیاز محصولات به صورت نرم‌افزاری
  • ایجاد شبکه‌ی کوچک ولی مجهز جهت آموزش برای انجام سرویس‌ها و تعمیرات در زمان گارانتی محصولات و آموزش کاربری آن‌ها
  • بررسی و اقدام در جهت اصلاح و بهبود سیستم ارائه‌ی خدمات مورد نیاز به مشتریان و پیشگیری از موارد نامنطبق
  • تهیه، تنظیم و ارائه‌ی گزارش عملکرد سیستم خدمات پس از فروش به مدیریت
  • سازماندهی و نظارت بر امر نگهداری سوابق و مدارک طبق ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه
  • بررسی و تجزیه و تحلیل کمبودها، نارسائی‌ها و مشکلات کاری پرسنل واحد تحت سرپرستی و ارائه‌ی پیشنهادات لازم جهت برطرف کردن تنگناهای احتمالی
  • گسترش ارائه‌ی خدمات مناسب و قابلیت ارائه‌ی خدمات پروژه‌های جدید در کل کشور
  • انجام مشاوره از راه دور جهت رفع مشکلات فنی در کوتاهترین زمان ممکن جهت جلوگیری از اتلاف وقت مشتری
  • آموزش و راهنمائی مشتریان در استفاده صحیح از محصول و آموزش رفع اشکالات فنی و تخصصی به منظور نیل به اهداف یاد شده و تحقق آرمان‌های مذکور
  • استقرار مراکز خدمات FORCE MAJOR در مناطق ویژه‌ی اقتصادی پتروشیمی از جمله مرکز پشتیبانی مهندسی و خدمات فنی شرکت کاوش صنعت توس واقع در منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی و شاپ پمپ و کمپرسورهای پر سرعت و پر فشار واقع در کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی

سایتهای ارائه‌ی خدمات پس از فروش شرکت کاوش صنعت توس